Thursday, November 13, 2008

Kodok Kuning...


Letih Seharian kerja tak hilang lagi namun topik hari buat aku excited. Terasa seperti remaja di alam persekolahan pula. Well aku mengelarnya kodok kuning. Sehari tak mengusikku bagai makan tanpa garam minum tanpa gula. Akhirnya aku yang sendiri addicted dengan usikkan. Sehari tanpa dia macam tak lengkap anatomi badan manusia. Usikannya walaupun selamba dan cool tetap seperti musim kegemaran ku. Bau daun kering berwarna perang kekuningan itu yang mengisi setiap lamunanku. Begitu juga dengan si Kodok Kuning. Entahlah wujudkah perasaan itu dihatinya,... aku tak berani nak menduga takut terperasan sendiri. Aku akan terus mencuba to keep my cool Jangan sampai satu masa dia mengetahui aku happy dengan usikkan. Kelak persahabatan yang terjalin bertukar menjadi musuh. Sedih.

Well.. aku akan terus update apa yang berlaku antara aku dan kodok kuning di coretan seterusnya....

2 comments:

Miss Dreamer said...

Sapakah kodok kuning tersebut.... Tungguuuu...

Nicky D' Loryena said...

Susah nak cakap. Biarlah rahsia. Lagipun sekarang ni dia secara rasmi dah pun kekasih. Sedih tak!!!