Saturday, January 1, 2011

Goodbye 2010

Kurang dari 20 minit is officially my wed anniversary. Every year acaranya tetap sama and this year also tak terkecuali. Takde wishes takde suprises. I'm alone. Cuma yang bezanya tis year kami ada pre wedding anniversary celebration yang mana aku bertindak sebagai organizer and hadiah yang agak grand. So every year macam ni. Aku pun tak tahu sampai bila aku akan bertahan untuk alone dalam moment2 sebegini.
Tapi tidak bererti aku tidak memahami kerjayanya. Disebabkan kefahaman ini aku dapat bertahan selama 5 tahun. Angka ni tak termasuk tahun2 percintaan kami.
Namun aku tahu dia bukan sengaja tapi kami berdua mangsa keadaan. Pastinya dirinya juga ingin menyambut anniversary kami berdua dalam suasana romantik.....berjalan sambil berpegangan tangan....candle light dinner di tepi pantai sambil dihiasi pancaran bunga api....tapi apa nak buat....

Happy Anniversary Sayang

No comments: