Tuesday, December 14, 2010

Stop being jealous about me....

Sebab:

  • aku pun makan gaji gak macam korang
  • Bukan bos pun
  • Hebat sangat ker aku ni sampai korang jeles
  • Tak baek busuk hati tak ke mana
  • Stop pretending to be a good person kalau krg hati busuk
  • Stop perli perli kat social networking pasal apa yg aku ada cukup2 la tu tak baek dosa!!
  • Korang berlagak Saint depan aku tp ada perasaan "Tu" dlm diri korang, It's useless to be a santo kalu tak suci and tulus. Sembahyang 5 waktu pun tak guna...cuci hati tu dulu
  • Tak per la kalau korang nak bagi pahala free kat aku....
MySpace
Nota kaki : terasa macam kat sekolah pun ada gak, tapi ni yang aku rasa skunk...nak bercakap payah sebab aku ni jenis yang memendam rasa. Malas nak layan benda benda bodoh ni buang masa dan tenaga aku. Banyak benda lagi yang patut aku buat dari layan orang2 yg dok memanjang asyik cemburukan orang lain. Tapi yang aku tak paham tu, Alim ulama siap bleh nasihatkan aku lg kalu terlalai jap...rupa rupa hati busuk mulut longkang. Boleh ker macam tu....maaf ler yer aku bukan nak kutuk tapi aku rasa dia kene betulkan diri sendiri dulu then I can respect you....buat masa ni I still have those little respect jangan sampai aku hilang respect so you better watch out. Don't make me hungry for anger....

3 comments:

Vic said...

ahahahaha..
hello dear..
La.. yg ni pun boikot/protes juga ker? kikiki
Buat tak tahu je.. keje mmg mcm tu, nama pun 'manusia'... xmeh? hehehe..
Balik2 pun kwn seangkatan juga..
harap sume akan kembali okay~!!!!

Nicky D' Loryena said...

Geram sgt mlm td so my blog la tempat melempiaskan rasa sakit hati. Nak ckp ngan org tu for sure tunggu bumi tergolek gedabak gedebuk blum tau lg nak buatnyer. Maleh kekadang layan org ni. Cuma a bit frustrated lah respect dia tp dia rupa2nyer ada dendam kesumat. Selama ni dia perli2 tegur2 ingatkan sesajer antara adik ngan kakak rupa2nyer. Tuhan tu maha adil dan maha mengetahui...alhamdullillah tau benda ni awal sebelum jd kudis dan nanah..

Vic said...

la... ye ke..
nape la org tu mcm berpura2 kn..
klu tak suka terus tak tegur tak pe gak kan..
hihiihi..
sabar je lah nicky...