Friday, November 5, 2010

Minat vs obses vs gila = kronik

Salam Diwali semua. Saja aku pilih tajuk penulisanku malam ni dengan ayat2 kata atas tu. But it's doesn't me that I'm lunatic. Well, sometimes aku terfikir that I've so many things that I've left behind. Contohnya macam benda benda yang aku tak dapat buat time dulu2. Yelah masa tu aku sibuk belajar!!! belajar!!! belajar sampai ada satu masa aku rasa aku ni geek lak. Yelah Spectacles bukan main tebal, buku bawa ke hulu ke hilir..Nerd!! in shorts.Tapi satu jer yang tak berubah sampai sekarang..Menyanyi!!! I love to sing till my lung's out. Okla okla kita pendekkan aku nyer blah..blah..nanti korang bosan....So kat bawah ni aku list kan dulu benda yang aku minat yang hampir kesemuanya aku dah buat dan lakukan hampir setiap hari



Minat

Menari..of course hehehe it's in my blood.....

  

Ni pun kira natural born talented (angkat bakul sdn) ngeh3.....


Obses

 Aku memang Manga / Anime Freak



Aku obses gila ngan gambar & dlm proses tuk belajar


Gila


aku memang gila ngan dua negara ni....fly away!!!!




Aku memang drama freak every country ner drama aku layan jelah tp yg paling obses KJ..woot!! woot!!!

Banyak lagi benda yang aku nak buat sebenarnya takut jer blog aku meletup lak..hihihi so aku listkan dulu benda yang aku super duber like it....Anyway benda ni takkan tertunai tanpa sokongan orang yang tersayang. Tima aci...Kamsamnida....



2 comments:

Vic said...

wah.. nasib baik tak minat berlakon ya~!!! kikiki.. atau u ada berlatih didepan cermin hari2?? hihi.. anyway, good luck my ms nicky in wat ever ya...!!
may God bless u~!

Nicky D' Loryena said...

Nak letak gak takut tp dah sah2 Drama Queen so aku tak yeh letak lagi lah. Dah disahkan benar!!! hehehe...GBU too....